OPĆINA PROMINA, Put kroz Oklaj 144, 22303 Oklaj, tel: (022) 881 018, fax: (022) 310 392, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Digitalna pristupačnost

Hrvatska Turistička Zajednica - Dodjela bespovratnih sredstava u turizmu u 2014. godini

. Objavljeno u Obavijesti

Hrvatska turistička zajednica će i u 2014. godini dodjeljivati bespovratna sredstva putem programa potpora s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranje prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini, te obogaćivanja ponude u pred i posezoni.

Projekti, inicijative i događanja kojima će se odobriti potpora odabrati će se sukladno razrađenim kriterijima, dok će odluku o izboru i visini potpora donijeti Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na prijedlog sukladnog Povjerenstva.

Programi u 2014. godini:

  • Potpore događanjima,
  • Potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima,
  • Potpore projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima,
  • Potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima za turističke projekte za koje koriste sredstva ili će aplicirati za korištenje sredstava iz fondova Europske unije.

Info: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Otvoreni javni pozivi

Objavljeni natječaji za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. - 2018.

. Objavljeno u Natječaji

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je javne natječaje vezane za Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014. -2018.:

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjeli sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. -2018. za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda u 2014. godini (Narodne novine br. 20/14) i

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjeli sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. -2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2014. godini (Narodne novine br. 20/14).

Podsjećamo, Nacionalni program pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine, predviđa tri mjere korištenja tzv. "vinske omotnice" koje će služiti vinarima i vinogradarima za financiranje svojih djelatnosti. Vinska omotnica iznosi 11,8 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari će ju moći koristiti kroz ove mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda podrazumijeva ulaganja u obnovu postojećih površina zasađenih vinogradima
  • Investicije u vinarije i marketing vina odnosi se na investiranje i marketing vina te unapređenje postojećih imanja, podruma i  opreme
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja namijenjena je financiranju promidžbe na trećim tržištima i na taj način omogućuje razvoj izvoza vina izvan zemalja članica.

Svi potencijalni korisnici navedenih mjera moraju biti upisani u Vinogradarski registar te ispunjavati ostale uvjete propisane pravilnicima o njihovoj provedbi koji su objavljeni u Narodnim novinama 127/13, a koje možete preuzeti s linka: - http://www.apprrr.hr/pravna-osnova-149.aspx  

Ubrzo će biti raspisan i natječaj za treću mjeru iz Nacionalnog programa, Investicije u vinarije i marketing vina. Za sva pitanja molimo obratite se na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ministarstvo poduzetništva i obrta - PODUZETNIČKI IMPULS 2014.

. Objavljeno u Obavijesti

Poštovani poduzetnici i ostali potencijalni prijavitelji,

U subotu 15.02.2014. objavljeni su javni pozivi za Poduzetnički impuls 2014. Prijave mogu podnijeti mala i srednja poduzeća, obrti, zadruge i klasteri od jednog do 250 zaposlenih, koji su  registrirani najmanje 3 mjeseca do trenutka podnošenja prijave.

Prihvatljivi troškovi su:

  1. Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  2. Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
  3. Troškovi vezani uz opremanje interijera poslovnog prostora (nabava inventara)
  4. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom
  5. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  6. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  7. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima, korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta, kreiranju brenda, dizajniranju proizvoda, izradi mrežne stranice i izradi promidžbenog materijala

Maksimalna potpora iznosi 1.400.000 kuna. Prijave se zaprimaju od 31.03.2014. do iskorištenja sredstava.

Međutim, dosadašnja iskustva pokazuju da svi oni koji svoje projekte predaju nakon 15.04.2014, imaju osjetno umanjene šanse za dobivanje bespovratne potpore. Stoga krenite u izradu projekata što prije.

Sve potrebne informacije o Poduzetničkom impulsu 2014. možete pronaći na stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta OVDJE.